5 успешни бранда, които показват продуктите си в Инстаграм

Инстаграм не може да продава директно, но може да зарибява ваши бъдещи клиенти чрез визуално представяне на продуктите ви. Там можете да показвате продуктите на онлайн магазина ви, да споделяте фирмената си култура, да комуникирате с клиентите и да ги препращате към онлайн магазина си.
Писали сме по-подробно за връзката между Instagram и онлайн магазините тук и тук.

Днес сме подбрали 10 бранда, които публикуват съдържание или показват продуктите си чрез снимки и видео.

1. AirBnB

Airbnb показва снимки на красиви дестинации за пътуване, прелестни имоти, забавни активности и всякакви други снимки, които те карат да искаш да пътуваш. Феновете споделят опита си с хаштаг #airbnb. Компанията има над 866 000 последователи в Instagram и е добър пример за това как един бранд показва продуктите си във визуално ориентирана социална мрежа.

онлайн магазин за дрехи и облекла

Страница: http://www.instagram.com/airbnb/

2. ASOS

ASOS е онлайн магазин в Англия, който продава модни стоки на млади хора. Тяхната Инстаграм страница показва изборажения на стилистите на бранда и на клиентите им, които публикуват свои снимки с хаштага #AsSeenOnMe. ASOS има 4 милиона последователи.

asos-online-magazin-anglia

Страница: http://www.instagram.com/asos/

3. FedEx

FedEx показват изображения от своята работа в глобален мащаб – от скутери до градски бусове, те показват как правят доставки. Разказват тези свои истории с най-различни и добре направени снимки. FedEx имат 38 600 последователи в Инстаграм.

Страница: http://www.instagram.com/fedex/

4. Mission Bicycle

Mission Bicycle е магазин за велосипеди в Сан Франциско. Брандът ползва своята Инстаграм страница, за да изразява принадлежността си към байковете и байк маниаците. Чудесен пример за страст, изразена чрез снимки. Те имат 44 900 последователи в Инстаграм.

Страница: http://www.instagram.com/missionbicycle/

5. Urban Outfitters

Urban Outfitters използва Инстаграм, за да споделя снимки на модни сетове, пространства, музика и модни хрумки. Редакторите на страницата отделно имат своя група от последователи. Добра идея да запознаете клиентите си не само с инстаграм страницата на вашия бранд, а и с личния инстаграм на вашите консултанти, особено ако имате онлайн магазин за дрехи и облекло. Urban Outfitters имат над 4,4 милиона последователи.

Страница: http://www.instagram.com/urbanoutfitters/