Какво определя успешният онлайн магазин? Вече писахме една статия по този въпрос и събрахме 5 условия, които могат да бъдат определящи за успеха ни. След големия интерес към материала, събрахме творчески заряд и успяхме да съберем информация за още 5 условия, които могат да бъдат добавени към уравнението на успеха на вашия онлайн магазин.
Прочети предишната статия с условия за успех на онлайн магазина.
1. Разчитайте на подходящите хора.
Независимо дали сами ще управлявате онлайн магазина си или ще имате помощник, погрижете се за опита и уменията, които ще са ви нужни за работата с онлайн магазина. Разчитайте на умни хора с опит в дигиталния маркетинг. Или просто задавайте въпроси на експерти – ако продавате с онлайн магазин от RAZ.bg, можете да разчитате на техническа поддръжка по имейл и по телефон, където да задавате въпроси, свързани с онлайн магазина. Някои от уменията за управление на онлайн магазин са сложни и научаването им се случва в движение.
2. Избягвайте костюмизираните разработки за онлайн магазини.
Доверявайте се на стандартните темплейти на платформата за онлайн магазини, която ви обслужва. Фокусирайте се върху обогатяването на магазина със съдържание, а не върху обогатяването му с нови дизайни, които в последствие може да се окажат излишни и пречещи на продажбите. Това е основната причина RAZ.bg да предлага използването на един типов темплейт, който с брандинг можете да придобие индивидуалност и в същото време да работи ефективно, позволявайки на търговеца да обръща внимание на съществените неща – съдържанието.
3. Учете се в движение.
Никой никога не е пускал перфектен онлайн магазин в интернет само с един клик. Винаги има място за усъвършенстване. Просто комуникирайте с вашите клиенти, следете статистиката на посещенията в онлайн магазина и предприемайте действие според данните, които получавате всеки ден. Повечето търговци стартирате с малки онлайн магазини, увеличават стоките, които се търсят и намаляват стоките, които не се продават добре.
4. Бъдете готови да промените плана си.
Дори и да сте прекарали няколко безсънни нощи, за да начертаете стратегиите си за продажба, ако видите, че те не работят, трябва незабавно да ги промените. Зад всяка велика идея за електронна търговия стоят поне няколко провалили се такива. Така че горе главата и не се отказвайте,