Продуктовата страница в един онлайн магазин е мястото, където купувачът решава да направи покупка. Когато купувачът се готви да вземе решение за покупка, изображенията играят много голяма роля в уравнението с решението. Така че ето няколко съвета от нас, благодарение на които ще можете да заснемете най-добрите снимки за вашите продукти.
Снимайте от няколко ъгъла
Много често ще ви се наложи да се състезавате с физическите онлайн магазини за начина, по който показвате продуктите си. Това означава, че за да компенсирате липсата на личен контакт, ще трябва да снимате продукта от различни ъгли, за да може купувачът да придобие по-пълна представа.
Снимайте всеки цвят, всяка опция
Независимо дали продавате лампи, обувки или нещо друго, ако има вариации от цветове, то е препоръчително да покажете всяка опция на клиента. Това в никакъв случа не би навредило на бизнеса ви, а дори обратното – много е вероятно да правите повече продажби чрез този подход на представяне на продукти.
Показвайте материали и детайли
Изображенията, които показват в детайли какво купува клиентът, винаги са от полза и могат да убедят потребителя да направи покупка. Тези изображения подобряват представата на клиента за стойността на продукта.
Покажете продукта в контекст, покажете размера му
За някои продукти, размерът не винаги е очевиден. Затова е пожелателно да покажете този тип продукти в контекст, така че купувачите лесно да могат да придобият ясна представа за големината.
Потребителите трябва да могат да зуумват
Освен че трябва да предлагате добри изображения, трябва да осигурите и възможността на клиента да увеличи мащаба на изображението. Разбира се, тази функционалност е заложена в системата на RAZ.bg, но е добре да я имате предвид, ако правите поручване за платформа за онлайн магазин.
/изображение: http://joethegoatfarmer.com