Стратегиите на 3 успешни онлайн магазина

Автор -

Повечето нови онлайн предприемачи обръщат внимание предимно на успеха на големите онлайн търговци, но подминават добрите практики от неголемите онлайн магазини. Това е грешка, защото има и редица малки компании, които просперират със скоростта на големите търговци. Те могат да ви послужат като вдъхновение за успех.

Онлайн магазини RAZ.bg

Запознайте се с трима такива търговци, за които вероятно никога не сте чували:

 VAT19

VAT19 е магазин, който продава уникални продукти, които са внимателно подбрани и трудно могат да бъдат открити на друго място. Продажбата на уникални продукти, които предизвикват любопитството е силно конкурентно предимство срещу по-големите онлайн магазини. В страницата на всеки продукт има видео, което е заснето от екипа на VAT19. Други предимства, с които магазинът се отличава са доставка в рамките на деня, ако поръчката е направена преди 14:00 ч., склад с всички продуктив наличност, което спестява забавянето и международни доставки.

 Junk Gypsy

Основателите на Junk Gypsy залагат на стратегията да създават нов пазар за продуктите си. Те започват да събират артикули от гаражни разпродажби в Тексас, където им е адреса на извършване на дейност. Скоро те регистрират голям интерес към такива продукти. Те създават нов пазар за неща, които първоначално са били със статут на боклук. Към днешна дата компанията има много последователи и лоялни клиенти.

Gongshow Gear

Gongshow Gear е основан през 2002 г. за дизайн, производство и продажби на хокей облекло. Това е добър пример за търговец, който основава бизнес на база познанията си за пазара. Това му помага да предложи продукти, които са търсени от хокей феновете. Характерно за тази компания е, че залагат голяма част от рекламния си бюджет в социалните медии. В момента Gongshow Gear е най-голямата компания за хокей облекло в света с онлайн  магазин и няколко физически адреса. Фирмата продължава да развива връзката си с хокей обществото чрез организирането на конкурси и спонсорирането на събития. По този начин компанията продължава да задълбочава познанията си за пазара и да предлага това, което се търси.

Повече за успешните стратегии за продажби в онлайн магазин.