Как да увеличите средната стойност на поръчките в онлайн магазина?

Автор -

Много търговци рано или късно се сблъскват със ситуацията, в която имат клиенти и продажби, но почти всички поръчки в сайта са приблизително еднакви като стойност. Това означава, че трябва да измислите начин, по който да накарате потребителите да правят поръчки с повече продукти във виртуалната им пазарска количка. Има стратегии, които могат да ви помогнат да постигнете тази цел. Ето и част от тях:

Продажби в онлайн магазин

1. Изберете минимална сума за безплатна доставка

Можете да увеличите средната стойност на поръчките във вашия онлайн магазин като въведете минимална сума за покупка, която им дава право на безплатна доставка, на допълнителна отстъпка или безплатен подарък. С онлайн магазин на RAZ.bg лесно можете да автоматизирате тези условия. За да сте сигурни, че клиентите ви ще разберат за това ваше предложение, можете да поставите специален банер в заглавния слайдер. Това отново става лесно, а ако се затрудните специалистите от RAZ.bg са готови да ви окажат съдействие.

2. Стартирайте програма за лоялност

Програмата за лоялност действа като инструмент, който сближава бранда с потребителя. Програмите за лоялност възнаграждават клиентите с всяка следваща тяхна поръчка от онлайн магазина, а това е стимул, който има отражение върху средната стойност на поръчките.

Прочетете повече за програмите за лоялност в онлайн магазин.

3. Създайте пакети от релевантни и допълващи се продукти

Ако целта ви е потребителите да напускат онлайн магазина с по-големи поръчки, опитайте да предложите пакети с продукти, които закупени заедно излизат на по-достъпна цена отколкото закупени по отделно. По този начин клиентът е доволен, че се възползва от специалната цена и вероятността стойността да поръчката му да се увеличи става по-голяма.

Можете да се придържате към само една от тези стратегии и да започнете да наблюдавате по какъв начин ще настъпят промени в обема на покупките, които клиентите ви правят. Можете да комбинирате и няколко стратегии с различни програми за лоялност – както всяко нещо в онлайн бизнеса, така и стратегията ви за увеличаване на средната стойност на поръчките подлежи на тестване. RAZ.bg винаги може да ви консултира как да постигнете по-добри резултати.