Съдържание за социалните профили на вашия онлайн магазин

Когато подготвяте съдържание за публикуване в социалните мрежи, в които поддържате профил на своя онлайн магазин, но нямате много време за това, можете да се придържате към няколко основни формата, които работят. Придържайки се към тези формати на съдържание, ако искате да спестите време за измислянето на стратегия.

Всеки път, когато се нуждаете от вълна от вдъхновение за съдържание, което да публикувате в социалните мрежи на вашия онлайн магазин, можете да отваряте тази публикация. В нея събрахме основните формати на съдържание, които са с тенденция да се появяват от брандовете в социалните медии.

Довършете изречението

Съдържание за социалните медии на онлайн магазин

“Довърши изречението” е формат, който показват началото на някакво изречение като изображение. Доказано е, че този тип съдържание създава интерес във Facebook. По този начин се възползвате от алгоритъма на Facebook за приоритизиране на визуалното съдържание и ангажирате потребителите.

#TBT

Съдържание за социалните медии на онлайн магазин

#TBT е тренд, който обвързва брандовете с минали събития. TBT е съкратеното изписване на Throwback Thursday и се изписва с хаштаг (#tbt) всеки четвъртък в публикация, която цели да припомни момент, който се е случил отдавна или не толкова отдавна.

Вдъхновение

Съдържание за социалните медии на онлайн магазин

Много брандове използват вдъхновяващи цитати, за да привлекат вниманието на потребителите и да ги предизвикат да споделят публикациите. Тук отново алгоритъмът на Facebook си казва тежката дума и тенденцията е да се публикуват по-скоро цитати под формата на изображения, отколкото само под формата на текст.

Един продукт, различни интерпретации

Съдържание на онлайн магазин за социални медии

Този формат произхожда от модата, където съществува тенденцията един продукт да бъде показван по различни начини. Брандовете обаче не оставиха тази тенденция само в рамките на модата и я разшириха до много по-голям кръг от интерпретации. Това е перфектен източник на нови идеи за клиентите, които ползват продуктите от вашия онлайн магазин.

 Това са основните формати на съдържание, които се срещат в социалните медии като Фесбук, Туитър и Инстаграм. Много успешни брандове се придържат към тях и ангажират успешно своите последователи. В правилен контекст, те могат да са полезни за всеки онлайн магазин.