Маркетинг съдържание за онлайн магазина през септември

Автор -

Маркетинга на съдържанието цели да е полезен на потребителите, да ги информира и да ги води в покупките. Септември е месец, който бележи началото на есенния сезон и събития, които са традиционна част от него. Онлайн магазинът ви може да предложи съдържание, което е в синхрон с тези вълни и да мотивира потребителите да закупят това, за което ги информирате. Представяме ви няколко идеи за съдържанието, което да приготвите за блога си през септември.

Маркетинг в онлайн магазин

1. Лукбук и нови продукти

Лукбукът представлява серия от снимки, която промотира предимно модни продукти като дрехи, бижута, обувки и аксесоари. Той е полезен при въвеждането на нови продукти в онлайн магазина, както и при сезонно обновяване на инвентара. Тъй като 23-и септември е първият есенен ден е подходящо да приготвите лукбук за продуктите, които:
а) смятате да предлагате за първи път в магазина си;
б) се купуват предимно есента и зимата;

Повече за използване на лукбук в онлайн магазин.

2. Хелоуин

Хелоуин е американски празник, който прогресивно навлиза и в културата на нашата държава. Ако вашият онлайн не продава аксесоари, които са подходящи за Хелоуин, вие можете да забавлявате потребителите с тематично съдържание. Вдъхновение по този повод можете да почерпите от #ScaredStainless кампанията на Tide през 2013 г.

Съдържанието в случая показва продукт, който няма нищо общо с Хелоуин (прах за пране!!!), но в забавен контекст – сцени от популярни филми на ужасите като Франкенщайн, Сиянието и Полтъргайст. Ефектът е постигнат благодарение на минимални усилия с визуални програми.

Идеи за Хелоуин маркетинг.

3. Шопинг ръководства

Много потребители, а навярно и вие, се дразнят да слушат коледни песнички в магазините и кафенетата 2 месеца преди празника. Но истината е, че за онлайн магазините войната за клиенти покрай празниците започва сега. RAZ.bg съветва онлайн магазините да подходят чрез изготвянето на празнични шопинг ръководства. Те могат да са под формата на серия от блог постове, които да се появяват всяка седмица до Коледа или като PDF файл, който всеки потребител да може да разглежда офлайн.

Какво трябва да съдържат тези ръководства?

Можете да създадете списъци с идеи за подаръци със следните заглавия:

  • 10 коледни подаръка под 100 лв.
  • 10 коледни подаръка под 50 лв.
  • 10 коледни подаръка под 20 лв. и т.н.
  • 25 коледни подаръка за него
  • 25 коледни подаръка за нея
  • 10 коледни подаръка за колегите
  • 10 коледни подаръка за деца

Ако планирате да стартирате бизнес с онлайн магазин, септември е най-подходящият момент да го направите и да си осигурите силно начало покрай предстоящите празници. Специалистите на RAZ.bg ще са до вас, за да ви помогнат да се справите професионално.