Съдържанието е част от маркетинга повече от всякога – кратки блог публикации, дълги статии, е-книги в pdf формат, видео в YouTube, снимки в инстаграм или просто забавно meme. С тези инструменти в арсенала на съдържанието можете да използвате стотици тактики за целите на маркетинга на вашия онлайн магазин. Ние събрахме 4 разбираеми метода за доброто пазарно позициониране на бизнеса ви в интернет.
Информативни продуктови видеоклипове в онлайн магазин
Продуктовите видеоклипове изискват повече работа за създаването си. Но има много доказателства, че видео съдържанието увеличава продажбите. Според Kissmetric 70% от първите резултатите в търсачките съдържат видео съдържание, а потребителите, които гледат видео съдържание са с около 64% до 85% по-склонни да направят покупка.
Безплатна фотография за визуалните цели на вашия онлайн магазин.
Полезни материали за потребителя, посещаваш интернет магазина
Полезните материали помагат на потребителите да решат определен проблем. Това е най-висшата форма на съдържание, което може да служи на маркетинг целите на онлайн магазина. Ако вашият бизнес може да помогне на потенциален клиент, то сте извървели голяма част от пътя към спечелването на неговата потребителска лоялност. Например ако продавате маратонки, можете да публикувате статии със съвети за тичане и препоръки за постигане на по-добри спортни резултати.
Качествени снимки, които да привлекат интереса на онлайн потребителя
Социални мрежи като Инстаграм и Пинтерест са доказателство за това, че добрата фотография привлича вниманието на потребителите и ги насърчава да я споделят в социалните си профили. Визуалното съдържание в социалните медии вече се котира по-добре от текстовото съдържание. Постовете с визуално съдържание привличат около два пъти повече публика отколкото постовете с текст. За целите на съдържанието в онлайн магазина можете да използвате фотографията за продуктовите галерии, за изготвянето на лукбук, за социалните си профили или статии на други места.
Вижте повече за маркетинга на съдържанието в онлайн магазина.
Забавни конкурси, ангажиращи потребителската лоялност
Забавлението привлича хората. Можете да обявите конкурс, който да разпространите чрез блог публикации и социални медии така, че да стигне до потенциални потребители. Конкурсът дава възможността да се спечели награда, а и е добър начин за печелене на последователи във фейсбук, туитър и т.н.
Прочетете още:
Нужен ли е ми интернет магазин, ако вече правя онлайн продажби във фейсбук?