Основните функции на социалните медии са публикуване, споделяне, харесване, коментиране. Ако сте собственик на онлайн магазин, който има социален профил в такава медия, тези функции се превръщат във ваша втора природа. Но някои хитрини, мога да ви разкрият допълнителни функции, чрез които да разширите въздействието си.
Ограниченият брой символи в Twitter често става източник на недоволство, когато целта на публикацията е да се обърнем директно към определени клиенти и потребители. В резултат на това може да се получи ефектът да публикувате едно и също съобщение, адресирано към различни потребители. Обаче има и други начин. Можете да отбелязвате до 10 човека на всяка снимка, която публикувате в Twitter. Това няма да ви отнема от разрешения брой символи, така че маркетинг съобщението ви няма да бъде ощетено.
На Facebook страницата си можете да представите самоличностите на администраторите, които стоят зад цялата активност. По този начин можете да повишите доверието в онлайн магазина ви и създавате имидж на честен и прозрачен бранд.
YouTube
В YouTube има също скрити функции, които ще ви помогнат да привлечете интерес около съдържанието, което публикувате. Една от тях е публикуването на видео от конкретен момент. Например, ако видеото е дълго 2 минути, но първите тридесет секунди са скучни, можете да генерирате линк, който да започва от интересната част. Получавате тази функция от бутона за споделяне (Share). Така всеки потребител, който отвори линка, ще гледа видеото директно от интересната част, която целите да споделите. Втората скрита функция на YouTube ви позволява да създадете анимиран GIF от качено от вас видео. Трябва да се има предвид, че не всяко видео може да създаде свой GIF. Но ако тази функция е валидна за вашите видеа, ще можете да се възползвате от нея през бутона за споделяне (Share). Там просто трябва да посочите секундите, които да бъдат пресъздадени в GIF. След това просто споделяте линка. Вероятно тази функционалност постепенно ще става достъпна за все повече видеа, така че дори и да не можете да я използвате за вашите видеоклипове в момента, скоро нещата може да се променят и да имате достъп до тази функция. Повече за Facebook, Twitter и YouTube.