Когато пишете описания за продуктите, които продавате във вашия онлайн магазин, трябва да убедите потребителите си защо искат да закупят това, което разглеждат. За тази цели трябва да сте наясно с проблемите, които вашите продукти решават или за стойността, която имат. Изготвихме кратък списък с неща, които да включите в продуктовите си описания и които биха увеличили процента на потребителите, превърнали се във ваши клиенти.
1. Говорете на езика на потребителите. Използвайте прости термини. Изборът на точните думи е истинско предизвикателство, защото трябва да балансирате между вашите задълбочени знания и по-ограничените знания на потребителите. Описвайте сложните продукти с прости думи и давайте за пример сравнения от ежедневието. Така клиентите ви по-лесно ще си представят това, което описвате.
2.Пишете по начина, който вашите потребители харесват. Ако продавате технологични джаджи, игри и гейминг аксесоари, то хуморът няма да навреди на описанията. Стига той да е в целта 🙂 Ако описанията на продуктите притежават специфично звучене и то отговаря на настроението на потребителите, вие имате големи шансове да си спечелвате лоялен клиент при всяка първа поръчка.
3. Кажете на потребителите как продуктът ще им помогне. Защо има логика те да се сдобият с него? Как ще се забавляват с продукта? Как ще си решат проблемите с него? След това вече можете да изредите техническите характеристики. В онлайн магазините на RAZ.bg те излизат в отделно поле с допълнителна информация. Това е с цел по-ясно представяне на информацията пред клиента.
Повече за описанията в платформата за онлайн магазини на RAZ.bg.
4. Обръщайте се към потребителя, а не към себе си. Какво означава това? Вземете за пример следните изречения:
– Кафето притежава автентичен вкус от Южна Америка.
– Ще се ободрявате само при мисълта за автентичния вкус на кафето.
И двете изречения характеризират едно от качествата на кафето, но второто е насочено към клиента. Вие не само се грижите продукта ви да блесне, а насочвате блясъка му в правилната посока.
5. Не на последно място, вслушвате се в отзивите на клиентите. Понякога е много полезно да вкарате мнението на ваш клиент като част от продуктовото описание. Клиентите са страхотен източник на вдъхновение не само за това какво трябва да разказвате за продукта, а и как да го казвате. Вслушвайте се! 😉