Плащането „на място“ е опция, която могат да си позволят онлайн магазините с физически адрес или офис, където клиентът може диреткно да плати поръчката си.
Чрез предлагането на този медот за плащане спестявате разходи за доставка на вашите клиенти и създавате допълнително удобство за тях. От друга страна съществува и един тип клиенти, които използват онлайн магазина като средство за резервация на стоки. Те обикновено минават по-късно през физическия адрес на магазина и закупуват стоката, като преди това онлайн са поръчали.
Тази опция работи особено добре при онлайн магазини, които продават ръчно изработени предмети и уникати. Ако търговията, с която се занимавате е от подобно естество и имате физически адрес на магазина си, тази опция ще бъде вградена във вашия онлайн магазин. Ако не възнамерявате да предлагате такава опция, тя просто няма да бъде вградена в магазина ви.
Когато получите поръчка с избран метод за плащане „на място“, трябва да имате предвид да отделите поръчания продукт преди някой друг да го е закупил. Препоръчително е да предупредите с телефонно обаждане клиента, че може да вземе продукта в рамките на 2 дни. Така ще предовратите „кухи“ резервации и ще можете да пуснете продукта отново в продажба след изтичането на поставения от вас срок. От друга страна потребителят ще бъде мотивиран да вземе поръчката си възможно най-скоро без да задържа продукта резервиран.
Вижте повече за различните методи за плащане в онлайн магазин.