Една от често срещаните причини, които карат потребителите да се обърнат към малък онлайн магазин, е търсенето на нишов продукт. Според едно ново проучване на UPS и comScore, направено сред 5 000 американски онлайн купувачи, 61% от тях са пазарували от малък онлайн магазин, защото са открили уникален продукт, който не се предлага в amazon. 49% от потребителите са пазарували от малки онлайн магазини, защото не са открили търсения от тях продукт в сайтовете на магазините на по-големите конкуренти.
Тези проценти дават ясна информация на собствениците на малки онлайн магазини за това накъде трябва да насочат усилията си. Но тъй като цифрите са само малка част от тази информация, извадихме няколко съвета, които могат да ви послужат да впрегнете тази информация във ваш интерес. Можете да разработите предлагането на нишови продукти във вашия онлайн магазин, като имате поне две причини, които ще ви отведат до тази стъпка, ако решите да я следвате
Виж още съвети за интернет продажби за твоя магазин.
1. Уникални продукти
Понякога същността на продуктите, които се предлагат в един онлайн магазин е по-важна от количеството им. Ако вашия онлайн магазин, например, продава спортни стоки, вие ще се отличите по-успешно, ако стоките ви се предлагат, брандирани с хитови филми, изпълнители и всякакви събития, които в момента са тенденциозни.
Прочети още съвети за създаване на лоялност в интернет магазин.
2. Разнообразие от стилове
Можете ли да се сетите за първият очевиден недостатък на големите онлайн магазини с голямо количество продукти? Тези магазини обикновено имат много продукти, но не могат да администрират разнообразието от различни модели на продуктите си заради складови съображения. При тези условия малкият онлайн магазин може да компенсира с по-малко количество продукти, но по-голямо стилово разнообразие. Могат да се дадат различни примери. Ако онлайн магазинът е със спортни стоки, то можете да се съсредоточите с предлагането на различни цветове, стилове и брандирани варианти на определена марка или модел. Това ще бъде вашето преимущество пред класическите продукти, които са носени от всеки втори минувач по улиците. Това е само един от многто възможни примери. Изводът от всеки един разгледан пример е, че предлагането на нишов продукт може да подобри вашите интернет продажби и не трябва да го подценявате.