Много често се случва да получим запитване за изработка на онлайн магазин с екстри. В много от случаите, клиентите ни споделят сложни идеи, които в техните представи изглеждат добре, но на практика не работят добре.
Затова подготвихме списък с грешките, които можете да допуснете в онлайн магазина си, ако развихрите въображението си прекалено много.
1. Объркващи елементи на продуктовата страница. Има много елементи, които може да изглеждат красиво и ефектно, но да разсейват клиентите ви от целта, с която е в онлайн магазина ви – да купи продукт. Затова семплият дизайн трябва да бъде водещ в избора ви на онлайн магазин.
2. Сложен процес на завършване на поръчка. Когато клиентът си избере продукт и избере бутонът „Купи“, продуктът трябва да отиде в пазарската количка, а клиентът да може да продължи да пазарува. Когато е готов с избора си на продукти и отвори пазарската количка, клиентът трябва да може бързо да завърши поръчката си. Излишно е да препращат клиентът към други страници. Можете да му предложите покупка на сходен или по-качествен продукт преди завършване на поръчката, но само това. Не е изгодно за бизнеса ви да разсейвате потребителя точно преди завършване на поръчка с препратки към други страници.
3. Не искайте твърде много информация. Поискайте от клиента да остави само най-важната информация за завършване на поръчката – име, адрес и телефон. Формата на RAZ.bg за завършване на поръчки е пригодена за максимално бърза работа и няма да ви създава проблеми в това отношение.
4. Предлагайте само основни методи за доставка. Ако предлагате доставка с куриер, това е достатъчно. Няма нужда да карате потребителя да избира между различни куриери или български пощи. Налагането на такъв избор убива процеса на покупка. Потребителя вече ви се е доверил и вашият избор за доставка е неговият избор за доставка. Няма нужда да усложнявате решението му с въвеждането на допълнителни опции.
5. Несъвместимост между мобилната версия и десктоп версията. Ако потребителите често влизат в онлайн магазина ви от различни устройства, те ще се чувстват объркани. Дори дребни различния в логиката на подреждане на продуктите може да ги откаже да търсят в десктоп версията това, което са харесали преди време от мобилната версия на магазина.
Идеята на RAZ. bg да предлага типови онлайн магазини цели да избегне именно допускането на тези грешки и да предложи лесен модел за работа с висок потенциал за развитие. Разгледайте онлайн магазините, които се довериха на модела, който RAZ.bg предлага (www.coffero.com, www.yerbamate.bg, www.magazinche.com) . Ако желаете и вие да облечете бизнеса си по сходен начин, можете да направите запитване за изработка на онлайн магазин тук.