Как се прави хумористично съдържание за онлайн магазин?

Автор -

Маркетингът на съдържанието помага на много онлайн магазини да привлекат нови клиенти, да създадат лоялност у съществуващите клиенти и да продават повече. Ако въпреки многото съвети и помощни материали за създаване на добро съдържание, онлайн магазинът не отбелязва ръст в посещенията или продажбите, може би трябва да промените съдържанието, което генерирате. Има голяма вероятност хуморът да е инструментът, който ще свърши тази задача.

Dollar Shave Club

Онлайн магазинът Dollar Shave Club набра 12 000 абонамента само за 48 часа. През март 2012 г. те публикуваха видео със заглавие „Our Blades are Fucking Great”. 48 ч. след публикуването на видеото в YouTube, онлайн магазинът имаше вече 12 000 нови абонати. Сериозният въпрос е какво е предизвикало такъв интерес към видео,което не е правено с какъвто и да е било заложен бюджет. Отговорът е в хуморът. Това води до друг по-труден въпрос: какво е направило видеото забавно?

Забавно съдържание в онлайн магазин

Защо е забавно?

Видеото “Our Blades are Fucking Great” е забавно най-вече заради думата „fucking”, която е знак за непристойно поведение и нарушава нормите. Изпозлването на „забранена“ дума всъщност е само началото на нарушаването на нормите. По-нататък във видеото, директора на компанията казва „Острието е толкова нежно, че дори и дете може да го ползва“ – точно в този момент видеото показва как невръстно дете бръсне главата на мъж, който чете бизнес книга. Това отново е нарушаване на нормите, защото виждаме как малко дете държи бръснарски нож и в същото време не изразява пряка опасност от каквото и да е било естество.

Хумористично съдържание в блога на вашия онлайн магазин

Как и вие да създадете забавно съдържание?

Използването на груби думи и абсурдни ситуации са само част от арсенала на хумора. Ако целта ви е да бъдете забавни, можете да го постигнете като сте бдителни към всяка възможност да създадете шега в текста на блог публикацията, която пишете или видеото, което правите. Ако смятате, че не сте креативни, винаги можете да почерпите пример от други хумористични видеоклипове в YouTube. Ако съумеете да разсмеете, впечатлите или заинтересовате потребителите, съдържанието в онлайн магазина ще привлече по-голям интерес и вероятно ще доведе до ефекта, който не сте успели да постигнете преди.