Стратегии за Pay-Per-Click реклама на онлайн магазин

Автор: -

В pay-per-click рекламирането има много механизми, които движат ефективността на рекламата – от ключови думи до съдържание. Ако съдържанието не е добре описано, рискувате да получите по-малко кликове върху рекламата. Ако сте се постарали за доброто съдържание на рекламата, ще имате много кликове и качествени резултати. С това се измерва успеха на PPC кампанията.
Въпросът е как да напишем Pay-per-click реклама за онлайн магазин, която да дава резултати?

Реклама онлайн магазин

Дължина на рекламата

Дължината на рекламното съдържание се определя от броя символи, които позволяват различните PPC платформи. Кои са най-популярните PPC платформи?

  • Google AdWords текстови реклами. Разполагате с 25 символа за заглавието и по 35 символа за всеки от двата реда описание на рекламата. 35 символа е максималният брой символи за URL адреса.
  • Bing Ads текстови реклами. 25 символа за заглавието, 71 символа за описанието и 35 символи за URL адреса.
  • Facebook реклами от дясно. 25 символи в заглавието, 90 символа в описанието и 30 символа за описание на линка.
  • LinkedIn реклами от дясно. 25 символа за заглавието и 75 символа за описанието.
  • Twitter реклами. Дължината на стандартният туийт – 140 символа.

3 стратегии за съдържанието

Създайте релевантност. Това означава да използвате ключова дума в съдържанието на рекламата. Предимството е, че ключовата дума ще изпъкне, когато е въведена от потребител в търсачката и така рекламата ще се отличи. Това грабва вниманието, но още по-важно е, че държи потребителя, който търси, в кондиция. Ключовите думи, който потребителят е въвел представят това, което мисли и от което се нуждае. Присъствието на същите ключови думи в рекламата представят онлайн магазина ви като релевантна опция. Оттам нататък, след като бъде кликнато върху рекламата, процесът на покупка зависи от онлайн магазина.
За таргетираните аудитории на Фейсбук, създаването на релевантност означава друго. За тези реклами е препоръчително да използват съдържание, което да подскаже на потребителите, че рекламата е подходяща за тях. Това означава, че можете да добавите с съдържанието текст като „Идеално за градинари“, „Перфектен избор за риболова“ и т.н.

Създайте уникалност. След като сте привлекли вниманието на потенциалния клиент с релевантна реклама остава да го убедите да направи покупка от вас. Опишете в текста на рекламата това, което прави вашето предложение уникално – ниската цена, ползите от продукта/услугата или друго, изгодните условия за доставка или друго, което ви отличава от конкурентите. Дайте причина на потребителя да влезе в магазина ви и да поръча невероятното предложение, което рекламирате.

Предизвикайте реакция. Ако рекламата е релевантна и предлага неустоимо предложение, човекът ще кликне върху нея. Но можете да се застраховате за по-сигурна реакция и директно да кажете на потребителя какво трябва да направи: „Обади се сега“, „Консултирай се безплатно“, „Поръчай сега“ и т.н.
Потребителите не обичат сложните процеси и сложните мисли, затова вие можете да ги улесните и да им кажете какво следва да направят.

Тествайте

Подготвяйте поне две версии на рекламното съдържание, дори и ако сте сигурни, че сте измислили гениален текст. Защо? Защото потребителите е възможно да имат различна мотивация, а добрият маркетинг се води от данните, а не от привързаността към текста, който сте измислили. Проследете коя от двете рекламни версии дава по-добри резултати и си направете изводите за бъдещето развитие на кампанията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>