4 начина да създадете личен подход към клиентите си

Писали сме много материали със съвети за това как да увеличите печалбите на онлайн магазина си, как да правите повече продажби и как да печелите лоялни клиенти. Почти винаги е намесен факторът „лично отношение“. Но личното отношение не се изчерпва само до онлайн чат в магазина и изпращане на мостри. Личното отношение се изразява и в това да покажете от какво са направени продуктите, които продавате или как вие самите използвате продуктите, които продавате.

1. Покажете как продуктите са създадени. Използвайте графики, видео, текст или с какъвто материал разполагате, за да обясните процеса на създаване на продуктите ви.

2. Покажете детайли от начина, по който е направен продукта. Можете да последвате примера на други търговци и да разглобите продуктите, които продавате и да заснемете разглобяването във видео. По този начин много клиенти ще знаят как сами да разглобяват продукта, който ще закупят.

Прочетете повече за начините, по които други успешни търговци показват как работят продуктите им и какви са максималните им възможности.

Съвети след изработка на онлайн магазина

3. Споделяйте общочовешки и непротиворечиви интереси в магазина си. Можете да разказвате истории за връзките между хората и първите им автомобили, ако продавате авточасти. Можете да насърчите клиентите си да разкажат за първото си куче, ако продавате кучешки храни и зоо аксесоари. Тези, които се включат в споделянето, може да получат специална отстъпка за следващо посещение в онлайн магазина. Избягвайте теми като политика и религия – те са натоварващи и в повечето случаи противоречиви.

4. Покажете забавната си страна. Споделяйте забавни моменти и истории от офиса ви или от процеса на работа. Ако са замесени клиенти, спестявайте имената им. Всеки обича реални и забавни случки от ежедневието. А ако сте търговец и разказвате такива случки на клиентите си, това ще е 100% личен подход, който ще бъде във ваш плюс.

Прочетете още съвети за съдържанието във вашия онлайн магазин и за това как да затвърдите личния подход към своите онлайн клиенти.