4 начина да увеличите посещенията в онлайн магазина ви

За да имате клиенти на онлайн магазина ви, първо трябва да си осигурите посетители.

Много онлайн търговци разчитат главно на SEO оптимизация (сложна и постоянна тактика за нагаждане както на кода, така и на съдържанието в даден сайт спрямо изискванията на дадени търсачки), за да увеличат посещенията на сайта на магазина. Това определено е важен фактор, от който зависи трафика в онлайн магазина, но съществуват и други ефективни начини, с  които да постигнете тази цел. Ето четири от тях:

1. Предложете нещо безплатно и полезно

В допълнение към палитрата от продукти, които продавате в онлайн магазина си, можете да предложите и безплатен ресурс, който допълнително ще увеличи трафика към сайта. Това например може да бъде безплатно приложение за iOS, Android или безплатна е-книга. Ако продавате онлайн вратовръзки, то всеки потенциален клиент би се зарадвал на безплатно приложение или е-книга с напътствия за връзване на различни възели на вратовръзка. Този полезен и безплатен ресурс ще е отличен източник на трафик към сайта ви.

 

Повече посещения в онлайн магазина.

2. Pay-Per-Click реклама

Pay-per-click рекламата е традиционният източник на трафик в електронната търговия – купувате реклама, например в Google, и плащате само когато потребителят кликне и ви донесе трафик.

3. Организирайте онлайн конкурс

Социалните медии са ефективен инструмент за приличане вниманието на клиентите и потенциален източник на трафик към сайта на онлайн магазина. Лесно можете да организирате конкурс с награда, предоставена от вас, като условието за участие е качване на снимка с продукт от вашия онлайн магазин и тематичен хаштаг. Този тип конкурси генерират трафик към сайта ви, защото привличат посетители и в същото време посетителите обръщат повече внимание на маркетинга ви.

4. Създайте развлекателно съдържание

Развлекателното съдържание е чудесен начин да си докарате нови посещения в сайта на онлайн магазина. Такова съдържание можете да създдадете чрез заснемането на забавно видео, което да разпространите в социалните медии, които ползвате. Клипчето с блендера, който разбива айпад е идеален пример привличане на потребителското внимание чрез развлекателно съдържание.

Винаги можете да прибегнете и до традиционната офлайн реклама, но ако управлявате малък бизнес, този вариант не е препоръчителен, защото няма никаква гаранция, че хората ще посетят уеб адреса на вашия електронен магазин.

 

Точна рецепта не съществува. Трябва да пробвате различните подходи и да разберете кой от тях ( и в каква доза) работи за вашия бизнес. Останалото е лесно – ние предлагаме изработка на онлайн магазини – те са лабораторията, в която вие може да се развихрите.