Тенденции зимен шопинг сезон 2014 г.

Автор -

Бизнес тенденциите за коледния шопинг за подаръци тази година се очертава да бъдат с акцент върху мобилния маркетинг, офертите за безплатна доставка и рекламните клипове. Ако следват тенденциите, малките и средни онлайн търговци ще имат потенциала да повишат продажбите си с 9%, по данни на Volusion за американския пазар.   Онлайн подаръци

1. Мобилен маркетинг

“Днес използваме интернета по различен начин в сравнение с 2010 г.“ пишат авторите на доклада за аналитични прогнози от Custora. Мобилният интернет е по-бърз, хардуерът е по-добър, а телефон и таблет се използва по-често и при все по-често срещани ситуации. През 2010 г. само 3.4 % от посещенията в онлайн магазините са идвали от мобилни устройства. Сега процентът на трафика от таблети и смартфони е 36.9 %. Тенденцията ще продължи да се увеличава и през празничния шопинг сезон за 2014 г.

2. Безплатна доставка

Клиентите обичат офертите с безплатна доставка и подаръци, затова не се учудвайте, ако 70% от конкурентите ви предлагат такива оферти през празниците. През 2013 г. Само 2/3 от всички онлайн поръчки в САЩ са изпратени за сметка на търговеца. Наскоро излезе проучване на UPS и comScore, според което 81% от онлайн купувачите смятат безплатната доставка за важно условие. От друга страна близо 50% от онлайн поръчките се доставят безплатно по всяко време на годината, а не само в празнични дни.

3. Вземане на стоката от адрес

Онлайн магазините, които разполагат и с физическа локация, се очаква да насърчават практиката за взимане на продукт от адреса, тъй като тя има своите предимства:

  • вземането на поръчка от адрес излиза по-евтино, защото търговецът не плаща куриерски услуги.
  • Тази практика има потенциала да генерира допълнителни продажби. Според проучването на UPS 43% от купувачите правят допълнителна покупка, когато минат през магазина, за да вземат онлайн поръчката си.
  • Вземането на поръчката от адрес е предимство както пред магазините с физическа локация, така и пред онлайн магазините. Така превръщате бизнеса си в хибрид, който има повече качества от конкурентите.

4. Видео съдържание

Видеото е най-мощният комуникатор на съдържание в онлайн пространството и успява да привлече часове от вниманието на интернет потребителите всяка седмица. Отделно има проучвания, които сочат, че видеото влияе върху потребителското поведение и помага за осъществяването на повече продажби. Ако имате добра идея за видео реклама, която да изпълните с минимални средства е най-добре да действате смело и да я реализирате. Това може само да ви помогне.

 

*RAZ.bg предлага електронни магазини, които са подходящи за пазаруване през мобилни устройства. Ако все още нямате такъв онлайн магазин, можете да се обадите на тел. 0893 619587 и да се възползвате от предпоставката за силен старт през празничния сезон за 2014 г.