Как се създава силно съдържание в онлайн магазин?

Автор: -

В основата си съдържанието разчита на принципа на реципрочността и на трупането на доверие. Ако един онлайн магазин непрекъснато предлага полезно, интересно, забавно, информативно и стойностно съдържание, посетителите му ще почувстват благодарност за това и ще развият впечатление за експертност към магазина. Когато дойде момент, в който тези посетители се нуждаят от продукти, които вие продавате, вероятността да поръчат от вас е много голяма, тъй като те вече имат изградено доверие и уважение към вашата експертност.

онлайн магазин wordpress

В днешно време съдържанието се създава по-лесно от всякога. Нужен ви е само достъп до интернет (Google Docs), блог в онлайн магазина, фейсбук страница и базова компютърна грамотност за оформяне на текст, който да привлича вниманието на клиентите ви.

Така че остава въпросът какви са техническите стъпки, за да имате добро съдържание в онлайн магазина?

Проучване за съдържанието

За да създавате съдържание, трябва да проучвате съдържание. Така се раждат идеите за това, което да пишете в блога на своя онлайн магазин. Можете да проучвате съдържанието в други онлайн магазини. Като съберете вдъхновение, помислете за това какви точно са вашите цели – кои продукти искате да представите по-добре и т.н.

Някои от въпросите, които можете да си поставите са:

– Какво търсят клиентите;
– Какво съдържание се публикува в социалните медии и блоговете, близки до тематиката на вашия онлайн магазин;
– Какви са ключовите думи, по които онлайн магазинът ви е откриван;
– По какъв начин можете да използвате съществуващото съдържание на онлайн магазина;

Създаване на съдържанието

След проучването идва ред и на създаването на съдържанието – блог статия, видео материал или инфографика – за всеки един тип съдържание от изброените ще ви е необходимо да отделите време за създаване. За блог статия можете да пишете съдържанието директно в платформата за вашия онлайн магазин (WordPress) или в документ в Google Drive.За видео материали можете да използвате програма като Adove Premiere, но има и избор от много други опции – платени и безплатни, в зависимост от предпочитанията ви.

Публикуване и разпространяване

Публикуването на съдържанието и разпространението му включва планирането кога да бъде публикувано в сайта на онлайн магазина ви и след това в каналите, чрез които комуникирате.

Оптимизация на съдържанието

За да помогнете на хората да откриват вашите съдържание, трябва да го оптимизирате така, че да бъде по-лесно за намиране. За целта, например, ако имате онлайн магазин с wordpress, в платформата има вграден SEO инструмент за оптимизация, който ви съветва какви ключови думи да използвате в заглавието, текста, изображенията на всяка една статия. Поискайте от вашата платформа за онлайн магазини обучение за оптимизация на съдържанието. RAZ.bg предлага безплатно обучение за работа с онлайн магазини за всеки свой търговец.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>