Как да имаме силно съдържание в онлайн магазина – част 2

Автор: -

Втора част на статията „Как се създава силно съдържание в онлайн магазин?“.

Промотиране на съдържанието

Едно от положителните неща в маркетинга със съдържание е, че не са необходими платени медии за разпространението и популяризирането му. Това не означава, че не е полезно да използвате платени инструменти за популяризиране – гугъл реклама, фейсбук реклама и т.н. са допустими вариант. Съветът ни е да прецените внимателно дали имате нужда от платено промотиране на съдържанието.

Измерване на резултатите и анализ

Ефектът на съдържанието, което създавате, може да бъде измерен. Следете интересът, който привличат статиите ви. Направете си статистиката за темите и въпросите, които будят най-сериозен интерес сред вашите клиенти. Анализирайте статистиката и планирайте бъдещата си стратегия за съдържанието на онлайн магазина ви на база резултатите, които имате. Полезен инструмент за тази цел е Google Analytics. Именно заради това платформата на RAZ.bg е предвидила вграден аналитикс в админ панела на всеки търговец. Това е един от поредни плюсове на WordPress като платформа за онлайн търговия.

 Създайте си рутина

Маркетинга на съдържанието изисква създаването на рутина, по която да се водите в управляването на маркетинга. Колкото по-сложни стават кампаниите ви, толкова по-ефективни ще бъдат.

Припомняме да прочетете още:

Как да намираме съдържание за онлайн магазина?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>