Оптимизация на онлайн магазин чрез данни за ключови думи

Автор -

Кои са любимите продукти на клиентите на вашия онлайн магазин? Как да навигирате клиентите си по-бързо към това, което желаят да закупят? Върху какво съдържание да се фокусирате? Как да постигате по-добри резултати при класиране в търсенете по ключова дума? Отговорът на тези въпроси може да бъде решен като направите добро проучване върху ключовите думи.

Желанията на потребителите

Хората ползват търсачките, защото обикновено се нуждаят от нещо. Искат да купят нещо, да се информират по определена тема или просто да цъкат в различни сайтове. Подготовката върху ключовите думи е нещо, с което можем да разберем с какви желания потребителите влизат в интернет. Те казват на Гугъл какво желаят чрез полето за търсене, а оттам всеки, който използва Google Keyword Tool има достъп до информацията, която се търси от онлайн потребителите. Данните включват кои думи са въвеждани в полето за търсене и колко често са въвеждани в рамките на месец. И най-хубавото е, че този достъп е безплатен. Времето е единствената валута, която ви е необходима, за да се образовате върху това какво желаят потенциалните клиенти на вашия онлайн магазин. Това не означава, че трябва да взимате всички решения за бизнеса си на база данните за търсенето по ключови думи, но ако съчетаете тези данни с други източници на информация, можете да разберете по-добре желанията на своите потребители.

Навигация

Какво да направите с данните за ключовите думи, които вашите потенциални клиенти използват, за да открият продуктите, които продава вашия онлайн магазин? С тези данни можете да оптимизирате навигацията в онлайн магазина. Ако продавате фитнес продукти за жени, а търсачката показва, че има най-голямо търсене на спортни сутиени, то може би трябва в менюто на онлайн магазина да извадите отделна категория с името „Спортни сутиени“. Онлайн магазините на Raz.bg позволяват на всеки търговец, без задълбочени технически познания, само с два клика на мишката да променя навигацията в сайта си.
Използвайки „езика на клиента“ в навигацията на онлайн магазина ви ще се отрази благоприятно на SEO изпълнението на бизнеса ви. Ако навигацията на сайта показва на потребителите, че продавате „Спортни аксесоари“, а потребителите всъщност търсят „Аксесоари за йога“, то е вероятно търсещите клиенти да се обърнат към някой конкурент, който се класира в тяхното търсене точно с ключовата дума, която те са използвали.

Съдържанието

Накрая, но не на последно място, след като разучите ключовите думи, можете да приоритизирате темите, по който да пишете вашите блог публикации. RAZ.bg предлага блог към всеки онлайн магазин, така че търговецът лесно може да вкара приоритетите си в действие.