Съдържание за футъра на вашия онлайн магазин

Автор -

Съдържанието в един онлайн магазин е едно от основните предизвикателства за всеки прохождащ търговец. Когато стартирате с вашия онлайн бизнес ще е нужно да подготвите съдържание за хедъра и футъра на интернет страницата. Това са най-горната и най-долната зона от сайта. Футърът е отговорен за това вашият клиент да продължи да разглежда интернет магазина и да отиде на друга страница от него, вместо просто да затвори сайта.

Целта на футъра е да сигнализира на потребителя, че се намира в края на уеб страницата. Съдържанието му обикновено се състои от линкове към други страници от уебсайта. В тази част от онлайн магазина ви много потребители ще очакват да намерят информацията като „Условия“, „Правила“, правна информация за защита на личните данни и др. Уебсайтовете се различават в съдържанието, което слагат на футърите си, но въпреки това могат да се определят няколко задължителни елемента:

  • навигационни линкове 
  • карта на сайта
  • контакти/информация за магазина
  • информация за доставка
  • методи за плащане

 

Съдържание в онлайн магазина
примерен футър от онлайн магазин L-antiques.com

Навигационните линкове съдържат връзки към основните менюта от началната страница на уебсайта. Във футъра на онлайн антиквариата L-antiques можете да видите примерни навигационни линкове. Те имат за цел да улеснят потребителя в ориентацията със съдържанието на онлайн магазина. Друг елемент, който е препоръчително да намери място във футъра на онлайн магазина ви е фирмена информация и контакт за връзка. Информацията за доставка може да се състои от 1-2 изречения, които да съдържат най-важната информация. Например: „Безплатна доставка при поръчка над 30 лв.“ или „2 лв. доставка за гр. София“ – в зависимост от политиката, която имате. Методите за плащане могат да бъдат отбелязани с логото на дебитна/кредитна карта или пиктограма.

Не е задължително всички от изброените по-горе елементи да присъствта във футъра на вашия онлайн магазин. Например, ако решите, че условията ви за доставка са ваше предимство пред конкурентите, можете да поставите тази информация на по видимо място в хедъра – както и обратното. Ако се затруднявате с преценката къде е мястото на определено съдържание, специалистите от RAZ.bg са готови да ви консултират и да ви дадат най-добрата препоръка. Повече информация за съдържанието в хедъра тук.

 Вижте какво е подходящото съдържание и за хедъра на вашия онлайн магазин.