10 важни неща при продаването с онлайн магазин от RAZ.bg

Автор: -

Ако напишет в гугъл „изработка на онлайн магазин„, ще попаднете на много резултати по зададената ключова дума. Голяма част от тях ще ви предложат достъп до демо онлайн магазин. Затова сме ви подготвили кратък списък с важните неща, за които трябва да се оглеждате. Тези важни неща са заложени в базовия пакет за онлайн магазин на RAZ.bg и можете да ги разгледате в сайтовете на магазините, които продават, използвайки платформата на RAZ.bg (Coffero, Magazinche, Yerbamate).

1. Слайд витрина

DEMO-magazin-slider-7

Слайд витрината се появява на началната страница на онлайн магазина. Тя се използва, за да се постави акцент върху определени стоки, промоции или други страници в онлайн магазина. Тази витрина може да служи и като инструмент за генериране на повече продажби върху продуктите, които показвате в нея.

2. Менюта

 

menyu

Менютата в онлайн магазина са разположени на хоризонталната черна лента над слайд витрината. Те могат да съдържат йерархията с продуктови категории в сайта и да означите менюто с името „Продукти“, както е в случая с демо онлайн магазина. Другите възможности са там да поставите връзка към страницата с намалени продукти, които често са привлекателни за посетителите на магазина. По избор можете да добавите още директни връзки към най-търсените страници и продукти, така че да улесните навигацията на клиентите си, без значение в коя част от онлайн магазина се намират. В дясната част от лентата се намира полето за търсене и телефона за връзка с магазина ви.

3. Галерия, 360-градуса изображение и видео

 

360degree

Всяка продуктова страница, освен че съдържа описание на стоката, представя и възможност за качване на галерия със снимки на продукта, видео на продукта и 360-градусово изображение. Така освен на текстовото описание, залагате и на атрактивно визуално съдържание, което да доубеди клиентите ви, че искат да си закупят продукта, който разглеждат.

4. Промо кодове

 

promo-kod

 

Промо кодът се въвежда преди завършване на поръчката и дава определено намаление на клиента – 1, 2, 3 лв или 10, 20 или 30% отстъпка. Настройката на промо код става бързо и лесно и е предпочитан начин за поддържане на лоялни клиенти в онлайн магазина. Прочетете повече за ползването на промо кодовете тук.

5. Cross-sell и up-sell

 

upsell-online-magazin

Във всяка продуткова страница в онлайн магазина, ще можете да асоциирате всеки продукт с друга сходна стока ли стока от по-висок ценови клас. Осъществяването на това свързване става лесно и е на принципа на всичи останали функции в онлайн магазина – става бързо и само с няколко клика. Основната цел на асоциирането е да разширите избора на клиента като му спестите време да се рови в страниците на всяка една продуктова категория. Така например ако потребителят е попаднал на стока от вашия магазин след търсене в гугъл, но не остане очарован от продукта, той ще има избор да разгледа други сходно продутки от вашия каталог или продукти от по-висок ценови клас.

6. Цветове, фон и лого

Цветовете в онлайн магазина могат да бъдат по избор на търговеца. Ако търговецът се затруднява с избора, може да разчита на съвет от дизайнерите на RAZ.bg. В демо магазина за основен цвят е избран черен. Фона на онлайн магазина също е важна част от начина, по който ще бъде възприет от потребителя. За целта можете да използвате тематични тапети, които да подчертават идентичността на бизнеса и също така да убеждават потребителя да разгледа продуктовия каталог. Логото е знакът, с който онлайн магазинът ви ще бъде разпознаваем. Той ще се намира в най-горната част на онлайн магазина.

7. Филтриране

 

filtrirane

Когато потребителят разглежда продуктовите категории на онлайн магазина, той ще има достъп до ефективни инструменти за филтриране. Чрез филтъра ще може да избере да вижда само продукти, които са по неговия джоб или продукти, които са на препдочитана от клиента марка. На примера по-горе се вижда ценови филтър. Можете да тествате как удобно се работи с филтъра, като посетите продуктовите категории в демо онлайн магазина.

8. Контакти

 

contacts

Страницата с контакти съдържа информация за адреса на магазина, телефон за връзка и карта. Тя ви прави откриваеми за клиентите извън интернет пространството. Това в известна степен може да повлияе и върху доверието на новите посетители в онлайн магазина. Линк към страницата с контакти в демо онлайн магазина.

9. Блог

Блогът е мястото, където можете да публикувате маркетингово съдържание с полезна за клиента информация. Всеки онлайн магазин от RAZ.bg е с включен блок. Работата с блога е лесна и не по-сложна от работата с платформи като blogspot, например. Разгледайте някои от статиите в блога на демо магазина.

10. Футър

Футър се нарича зоната в долната част на онлайн магазина. Тя може да съдържа важна информация за доставка, правенето на поръчки или навигация към важни продукти, продуктови категории или страници в онлайн магазина. Прочете повече за това с какво можете да запълните футъра, ако ползвате онлайн магазин от RAZ.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>