Стратегии за платена реклама на онлайн магазин

Автор -

Съществена разлика между платените и безплатни методи за привличане на клиенти в онлайн магазин е бързината. Ако искате бързо да разширите бизнеса си и да намерите нови клиенти, тогава ще трябва да си платите за повече трафик. При интернет рекламата имате избор да плащате само за броя кликове (PPC реклама) – така ще сте сигурни, че бюджетът ви е изразходван максимално ефективно.

Можете да планирате такава рекламна кампания с Google AdWords и да си донесете таргетиран трафик в сайта на онлайн магазина. Рекламата ви ще се появява в страниците с резултатите на търсачката по ключова дума. Това е гаранция, че тя ще е релевантна на търсенето от потребителя. Плащането на кликове е ефективен начин за увеличаване на таргетирания трафик, тъй като плащате за действителен брой посещения в онлайн магазина. Друго голямо предимство, което ще имате с ползването на услугите на Adwords е, че Google възнаграждава с по-добри резултати дългосрочните взаимоотношения с рекламодателите си.

Ако сте решили да съсредоточите рекламния си бюджет в социалните медии, там също можете да се възползвате от ефективността на Pay Per Click рекламата. Рекламите във Фейсбук комбинират текст и изображение и се таргетират на основата на потребителските предпочитания, демографски данни и местоположение. В зависимост от онлайн бизнеса, който управлявате, някои социални мрежи са по-подходящи за платена реклама от други.

Важен момент са анализите от проведените платени рекламни кампании. Те са добър индикатор за измерване и оценка на резултатите от кампанията. Това не означава, че трябва да посещавате Google Analytics всеки ден – дори това не е препоръчително. Но при финализирането на всяка рекламна кампания ще получите интересна информация за потребителите, които посещават онлайн магазина ви и потребителите, които извършват покупки от него.

Съществуват различни инструменти в самия Google Adwords, с които може да експериментирате. Ако смятате, че ще имате по-голяма възвръщаемост при реклами, управлявани от хора, които се занимават само с това – ние можем да ви помогнем.

Работим с партньори, които могат да изградят кампания на преференциални цени ако сте търговец в системата на RAZ.bg.