Неписаните правила за писане на продуктови описания

В днешно време потребителят желае да получи възможно най-много информация за възможно най-краткия обем от време. Това важи с особена тежест за интернет потребителите и описанията на продуктите в онлайн магазините....

Какво съдържание да предложите на клиентите си през август?

Август е месец, в който голяма част от работещите български прекарват в отпуск и си взимат около 10-дневна ваканция. Полезното и интересно съдържание, публикувано в този период и за този...

Скрити функции на социалните мрежи за онлайн магазин

Основните функции на социалните медии са публикуване, споделяне, харесване, коментиране. Ако сте собственик на онлайн магазин, който има социален профил в такава медия, тези функции се превръщат във ваша втора...

Предимствата на нишовите продукти в онлайн магазин

Една от често срещаните причини, които карат потребителите да се обърнат към малък онлайн магазин, е търсенето на нишов продукт. Според едно ново проучване на UPS и comScore, направено сред 5...

Защо са ни нужни филтри в онлайн магазина?

Дяволът е в малките неща. Затова е нужно освен на големите фактори като маркетинг, социални мрежи и обслужване на клиентите, от време на време да мислите и за някои дреболии,...

3 блестящи примера за маркетинг съдържание на онлайн магазин

Често сме говорили за маркетинга на съдържанието и начините, по които един онлайн магазин може да подобри позиционирането си в интернет чрез генерирането на релевантно съдържание. Затова решихме да извадим...

Първите маркетинг стъпки в Instagram на вашия онлайн магазин

Една от най-подценяваните социални платформи е Instagram. Има не малко причини за това: приложението е мобилно комуникира само с изображения объркващо е Това превръща Instagram в последна спирка за бизнеса,...

Политиката за връщане на продукти влияе върху доверието в онлайн магазина

Онлайн купувачите очакват интерент магазините да предлагат връщане на продуктите и замяна на стоки, които в последствие са се оказали дефектни, повредени или не отговарящи на очакванията. Когато търговците не предлагат...

В кои социални мрежи трябва да присъства моят онлайн магазин?

Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram – това са само част от платформите, където можете да поддържате профили на своя онлайн магазин. Но върху кои от тях трябва да се фокусирате?...

Съдържание за социалните профили на вашия онлайн магазин

Когато подготвяте съдържание за публикуване в социалните мрежи, в които поддържате профил на своя онлайн магазин, но нямате много време за това, можете да се придържате към няколко основни формата, които...