Списъците – топ оръжие за статиите в онлайн магазина ви

Статия, представена под формата на списък е един от най-харесваните типове съдържание. Потребителите кликат и четат този тип материали, защото са лесни за разбиране и в същото време ангажира интереса...

Как да избера нова платформа за моя онлайн магазин?

Всяка платформа за онлайн магазин има своите специфики, които я правят в определени отношения по-подходяща за различните търговци. Нормално е ако сте нов в онлайн търговията, да дойде момент, в който да...

Защо трябва да внимаваме какво обещаваме на клиентите си?

Има една широко разпространена заблуда, че онлайн търговците трябва да създават ниски очаквания, за да могат да блеснат с по-добра реализация на услугите. Целта на тези обещания е да направят...

Как се продават трудни за продаване продукти в онлайн магазин?

Много онлайн магазини разполагат с голямо количетство от определен продукт, който обаче не се продава добре. Проблемът може да е в цената или представянето на продукта. Някои търговци просто обявяват...

5 фактора за успеха на онлайн магазина, за които не знаете

Нови проучвания показват, че продажбите в електронната търговия ще скочат с 20% тази година. Това са само добри новини и като всички добри новини са съпътствани с допълнителна информация за...

Как да имаме успешен онлайн магазин по примера на Япония?

Погледът към електронната търговия в различни континенти винаги е полезен. Особено когато говорим за развити икономики като САЩ и Япония. Това са страните, в които бизнесът е много развит и...

4 идеи за блога на онлайн магазина през март 2016 г.

През месец март онлайн магазина ви може да предложи разнообразно съдържание и тематични промоции, тъй като това е месецът на пролетта и поводи за пазар не липсват. Ако съчетаете промоционална...

5 съвета за по-добри продуктови описания в онлайн магазина

Когато пишете описания за продуктите, които продавате във вашия онлайн магазин, трябва да убедите потребителите си защо искат да закупят това, което разглеждат. За тази цели трябва да сте наясно...

Как да раздвижите интереса към вашия онлайн магазин?

Развитието на един бизнес е дълго пътешествие, с много завои и внезапни спирачки. Вашите кампании от 2015 г. може да не дават същия резултат през 2016 г. В такива моменти...

Как се прави имейл маркетинг на онлайн магазин?

Целенасоченият и богат на съдържание имейл маркетинг може да донесе възвращаемост на инвестициите ви многократно повече от традиционната реклама. Доброто владеене на изкуството на имейлите може да донесе продажби и...