Мобилните устройства като платформа за откриване на продукти

Автор -

Много онлайн купувачи откриват продукти и нови брандове през мобилните си устройства. Тази тенденция подсказва, че маркетинговто съдържание на един онлайн магазин може да оказва по-положителен ефект върху продажбите, ако е съобразен за мобилни устройства.

В момента мобилните устройства са отправната точка като източник на вдъхновение за онлайн купувачите. Според статия на директора по търговия в Google Джули Крюгер, 64% от купувачите, ползващи смартфон, се обръщат към мобилното търсене за идеи какво да си купят. Статията на Крюгер по-специално споменава една нова „порода“ потребители, които нарича „супер-купувачи“ – те са едновременно хора, които използват мобилни устройства за пазаруване и са отворени към откриването на нови продукти. Но идеята да се изпозлва смартфон с цел откриване на нови продукти може да се приложи и до по-широ кръг потребителите от т.нар. „супер-купувачи“.

изработка на онлайн магазин с мобилна версия

Използването на мобилни устройства расте значително и има логика да вярваме, че купувачите ще стават все по-зависими от смартфоните, както и че ще са по зависими от съдържанието в мобилните версии на онлайн магазините – например шопинг вдъхновение и т.н. Мобилното е тяхната муза, казва в статията си Крюгер.

Мобилните устройства като платформа за откриване на продукти

Има много проучвани, анкети и статии, които подкрепят идеята, че мобилните устройства играят роля в това да помагат на купувачите да откриват интересни неща за купуване. Според статия на „Хънфингтън поуст“ 59% от смартфон потребителите проучват различни продукти преди да вземат решение да го закупят онлайн. Най-често купувачите използват смартфони, за да откриват продукти, отзиви и онлайн магазини за сравнение на цените. Решението на тези купувачи зависи от резултатите, които открият. Затова може да се каже, че много често, мобилните устройства са платформа, която служи за откриване на продукти. Но съдържанието, което ще открият е истинският дилър в продажбата.

Съдържанието е вашият дилър

Около половината от интернет трафика идва от мобилните устройства. Но все пак, всички мобилни купувачи всъщност търсят съдържание.Това, което води потребителя до откриването на нови продукти и брандове, не е самото устройство, а съдържанието, което се показва на екрана му. Препоръчваме ви да прочетете нашите материали със съвети за съдържание и маркетинг на онлайн магазин

Мобилните устройства бързо се превръщат в платформа, предоставяща избор за покупка, а мобилно-оптимизираното съдържание може да вдъхнови купувачите да закупят определени продукти от определени магазини. Онлайн търговците, които предлагат вдъхновяващо съдържание, което изглежда добре на мобилни устройства, може да подобри продажбите.

Онлайн магазините на RAZ.bg разполагат с напълно оптимизирана мобилна версия, така че всеки търговец има възможност да разгърне максимално потенциална си за продажби.

Как да проверя дали онлайн магазинът ми има мобилна версия?

Как да избера платфрома за изработка на онлайн магазин?


 

/изображение: http://joethegoatfarmer.com