Съдържание за блога на онлайн магазина пред септември

Автор -

И през септември 2016 г. има няколко добри възможности, с които да развиете добре маркетинга на вашия онлайн магазин и да предложите съдържание във вашия онлайн магазин, което да увеличи продажбите ви или да ви донесе нови клиенти. Наскоро обърнахме внимание на важната роля на видео съдържанието в продуктовите страници, затова започваме нашия септемврийски списък с идеи с видео тематика.

1. Забавно видео съдържание

Както вече е станало ясно от всичките ни 101 статии на тема видео маркетинг, това е един от най-добрите медийни формати за съдържание в онлайн магазин. По данни на HubSpot, добавянето на видео в лендинг страница може да увеличи продажбите с до 80%. Умните търговци са съсредоточени върху създаването на забавно видео съдържание. Те залагат на забавния ефект, за да промотират това, което продават.

Да разгледаме един скорошен пример:

  • Планината от Игра на тронове наскоро участва в кратко видео, в което рекламира водка с име „Планината“ (Mountain Vodka). Само за три седмици видеото събра половин милион гледания. Защото играта на думи е забавна, когато пренасяме името на любим герой върху алкохолна напитка.

Можете да тествате как видео маркетингът ще се отрази на вашия онлайн магазин, като заснемете определен брой видеа, качите ги в свой ютуб канал и ги интегрирате в продуктовите страници на вашия онлайн магазин или блога ви. Усилията, който ще положите за създаването на видео, ще бъдат по-големи от усилията, които полагате за писане на статия, но по този начин освен, че се борите за по-добри резултати на бизнеса си, се и забавлявате и стимулирате творческото си мислене.

onlain-magazin-september-otvariane

2. Ръководство за шопинг и подаръци

С наближаването на събития като новата учебна година за ученици и студенти, Хелоуин, Коледа и т.н. можете да започнете да представяте на клиентите си видео материали със заглавия от сорта на „10 костюма за Хелоуин“, „5 технологични джаджи, които да подарите на дядо си за Коледа“, „Шегаджийски подаръци за вашите близки“ и т.н.

3. Сезонни ръководства

Съдържанието е най-полезно, когато е полезно – когато помагате на потребителите си да разрешат даден проблем, вие изграждате по-стабилна връзка с тях. Септември е подходящ за неколкократно публикуване на статии тип ръководство (как да…). Тези ръководства трябва да спазват само едно условие – да са свързани с вашите продукти/индустрия.

За вдъхновение можете да използвате няколко онлайн места като:

Прочетете още наши материали за това как да пишете полезни статии в онлайн магазина.