Как да забележат вашия онлайн магазин във фейсбук?

Автор: -

Facebook е най-влиятелната социална медия и е чудесен начин за взаимодействие с вашите потребители. Използването на платформа за онлайн магазин ще превърне fb във вашия най-добър приятел.

В момента алгоритъмът на тази социална мрежа е такъв, че когато един потребител хареса определено съдържание, нюзфийда му (основната стена, на която виждате всичко) започва да показва повече такива постове и обратното: ако скриете някакво съдържание от стената си, то занапред фейсбук ще ви показва по-малко подобно съдържание.

 

Платформа за онлайн магазин RAZ.bg

 

За онлайн предприемачите е от значение публикациите им във фейсбук да бъдат забелязани. Вероятността някой да посещава редовно фейсбук страница на онлайн магазин, за да проверява дали има нови публикации, обаче, е малка. Затова е важно да умеете да направите съдържанието, което публикувате, видимо в нюзфийда на потребителите си. Как може да стане това?

1. Публикувайте постове с изображения

publikuvai-snimka-fb-raz

Постовете със снимки обикновено са по-харесвани от обикновените публикации. Нюзфийда на Фейсбук непрекъснато се обновява и оптимизира в полза на по-доброто показване на изображения. Тези промени не са случайни и по-добре да се възползвате от тях, за да привлечете вниманието на фейсбук потребителите си.

2. Препоръчайте на потребителите си да се абонират за известия от вашата фейсбук страница

notifications-raz-online-magazin-fb

Добре е да препоръчате на фейсбук феновете си да се абонират за получаване на известия за публикациите от fb-страницата на вашия онлайн магазин. По този начин им гарантирате, че няма да пропуснат някоя промоция и игра с награда, свързана с магазина ви.

3. Пишете кратки публикации

Дългите постове във Фейсбук обикновено се игнорират, а тези които са с дължина под 250 символа получават 60% повече внимание от по-дългите публикации. Ако искате да покажете нещо на потребителите си или да ги информирате за нов продукт, то можете да си позволите и да им зададете въпрос с поста, на който да отговорят. Важно е обаче този въпрос да бъде релевантен със съдържанието, което споделяте.

4. Публикувайте в точно определен час

Според проучвания най-подходящото време за публикации във фейсбук е между 10:00 и 16:00 ч. А четвъртък и петък са най-подходящите дни за взаимодействие с потребителите.

5. Бъдете разнообразни

Фейсбук предлага разнообразие от съдържание, което може да се публикува – видео, анкети, албуми със снимки, търговски оферти и събития. Използвайте всички тези възможности като инструмент за привличане на нов интерес и взаимодействие от страна на потребителите. Не се притеснявайте, че съдържанието ви ще остане незабелязано, защото Фейсбук позволява и на по-старите публикации да се появяват най-отгоре в нюзфийда.

Крайната цел е съдържанието, което публикувате да работи за вас и да привлича интереса на потребителите ви. Управляването на социалните мрежи е лишено от технически детайли, така че можете да развихрите въображението си в тази насока веднага след изработка на онлайн магазина ви.

_

Важно е да се отбележи, че е задължително първо да сте подготвили своя електронен магазин ( пълнене с продукти, цени, информация за поръчки, няколко блог новини и прочие ), за да може да се възползвате от трафика, който ще дойде от социалните мрежи, Гугъл оптимизацията или друг вид канал.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>