Как се продават трудни за продаване продукти в онлайн магазин?

Автор: -

Много онлайн магазини разполагат с голямо количетство от определен продукт, който обаче не се продава добре. Проблемът може да е в цената или представянето на продукта. Някои търговци просто обявяват разпродажба, но и този ход не винаги помага в продаването. Затова приготвихме списък с причините заради които е възможно да имате трудности в продаването на определено продукти.

  • Покажете продукта по-добре. Дори и да има голямо търсене на продукта, който продавате, ако не го направите лесно откриваем на сайта си, потребителите може би няма да знаят, че могат да го закупят от вас. За тази цел онлайн магазините от RAZ.bg поддържат специална функционалност със слайдер на начална страница, която позволява да поставите акцент върху определени продукти. Така когато нов потребител влезе в онлайн магазина, ще види веднага продукта, който се стараете да продадете. Можете да видите как онлайн магазини, които ползват нашите услуги, се възползват от тази функционалност като посетите www.coffero.com или www.magazinche.com.
  • Прекалено висока цена? Опитайте да направите частично намаление.
  • Прекалено ниска цена? Хората може да асоциират прекалено намалената цена с лошо качество. Проучете средната стойност на този продукт и не се отклонявайте драстично от цената й.
  • Детайли за продукта. Ако искате хората да си закупят продукт, трябва да им разкажете какъв е продуктът, какво прави и как решава проблема. Можете да го постигнете чрез текст, изображение, видео, потребителски отзиви и т.н. Тук ще намерите повече съвети за това каква продуктова информация да напише за продукта и какво съдържание да напишете в блога на онлайн магазина.

Въведете ограничена промоция

Една от причините хората да започнат да купуват по повече от една бройка от определени продукти е, че те са в ограничено количество на ниска цена за ограничено време. Можете да предупредите клиентите си за ограничените количества отново чрез специален слайд на началната страница, който да привлече вниманието.

Вие имате ли опит с продаването на трудно продаваеми стоки? Как се справихте с проблема? Споделете в коментарите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>