Онлайн магазин

Предварителни продажби в онлайн магазин – мисията възможна

В днешно време онлайн магазините все повече предлагат на своите клиенти възможност за предварителна поръчка на продукти. Целта е да се генерират продажби, дори когато налиностите от определен продукт са...

Онлайн магазин

Какви са опциите за двуезичен онлайн магазин в RAZ.bg?

Вие сте нов търговец и сте на прага на отварянето на първия ви онлайн магазин. Искате да продавате в България, но и в Европа. Затова държите да имате онлайн магазин...

Онлайн магазин

Какво да направя за по-добри SEO резултати на онлайн магазина?

Целта на упражнението да подобрявате класирането си в Google означава да синхронизирате думите в текстовото съдържание на вашия онлайн магазин с думите и контекста, в който вашите купувачи търсят вашите...

Онлайн магазин

Как се продават скъпи и качествени стоки в онлайн магазин?

През 50-те години повечето продукти са се произвеждали с идеята да бъдат по-издръжливи. Компаниите са смятали, че производството на по-издръжливи продукти ще стимулира препоръките от-уста-на-уста, което на практика е означавало...

Онлайн магазин

Маркетинг за моя онлайн магазин през март 2017 г.

Маркетинга на съдържанието е важен – многократно сме го обсъждали и ето че дойде ред на мартенската дискусия по темата. Какво съдържание да представим в онлайн магазина си през първия...

Онлайн магазин

Как да усвоим разговорно продаване от онлайн магазин?

Напоследък възникват нови методи на ангажиране на потребителите. Някои от тях са наистина успешни – например продаването с разговор. Така наричаме осъществяването на продажби чрез месидж инструменти като Facebook Messenger,...

Онлайн магазин

Как се създава силно съдържание в онлайн магазин?

В основата си съдържанието разчита на принципа на реципрочността и на трупането на доверие. Ако един онлайн магазин непрекъснато предлага полезно, интересно, забавно, информативно и стойностно съдържание, посетителите му ще...

Онлайн магазин

Как да имаме силно съдържание в онлайн магазина – част 2

Втора част на статията „Как се създава силно съдържание в онлайн магазин?“. Промотиране на съдържанието Едно от положителните неща в маркетинга със съдържание е, че не са необходими платени медии...

Онлайн магазин

Още 4 условия за успешен онлайн магазин

Какво определя успешният онлайн магазин? Вече писахме една статия по този въпрос и събрахме 5 условия, които могат да бъдат определящи за успеха ни. След големия интерес към материала, събрахме...

Онлайн магазин

4 важни въпроса преди да си платите за реклама

За малки онлайн магазини рекламата е част от бизнесa, която помга за привличането на клиентите и увеличаването на печалбите. Но преди да отделите и изхарчите бюджет за реклама, трябва да...